2 Şubat 2012 Perşembe

Kutulardan Çekmece Ünitesi Yapma

Eve gelen küçük kargo kutularını atmaya kıyamadım biriktirdim. Sonra onları içine alacak daha büyük bir kutu da bulunca aklıma bu kutulardan bir çekmece ünitesi yapmak geldi :)


 


Kutuları yapışkanlı kağıtla kapladım. Çekmece olacak küçük kutuları tutması için de büyük kutuya çöp şiş çubuklarını geçirdim. 



Bu şekilde dekoratif bir çekmece ünitemiz oldu, ben çorap çekmecesi olarak kullanıyorum. Banyoda el havlularını koymak için, yada mutfakta ufak tefek eşyaları koymak için kullanılabilir.

7 yorum:

  1. tebrikler, çok başarılı..

    YanıtlaSil
  2. Süppeeerrrr.... Ellerin dert görmesin. Bu arada blogun hayırlı olsun. İkinci izleyicin ben oldum. Dilerim çok güzel arkadaşlıklar kurar ve unutulmaz güzellikler paylaşılır bu blogda. Sevgilerimle

    http://hertelden-everything.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim, beğendiğine de çok sevindim..
    senin blogun kadar güzel olmasa da ben de yeni başladım, umarım güzel olur :)

    YanıtlaSil
  4. Süper fikir gerçekten, çok tebrik ederim, harika düşünmüşsünüz.. Çok da güzel ve kullanışlı olmuş, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş ve de çok kullanışlı :)

    YanıtlaSil
  6. kutuların hiç birini ben de atmıyorum ama seninkisi harika olmuş, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil